.

Pretraga
Brojač posjeta
Početna » 2014 » Februar » 14 » O komunikaciji GTZ
22.52.56
O komunikaciji GTZ

Svako posmatra svijet oko sebe iz svog vlastitog ugla. Ukoliko želimo uspješno da komuniciramo sa drugima, potrebno je da naučimo kako da se uživimo u tuđi ugao gledanja, jer različite perspektive daju jednoj te istoj poruci različita značenja.

 

O KOMUNIKACIJI

 

Razmislite o ovome:

·         Kakav je kvalitet Vaše svakodnevne komunikacije?

·         Koliko promišljate kada se obraćate sebi i drugima?

·         Kada započinjete kontakt, da li zaista želite da se povežete sa drugom osobom, da Vam kontakt donese prijatnost, da Vas obogati, ispuni?

·         Da li i koliko često posle kontakta sa nekim razmišljate o ljepoti, sadržajnosti i prijatnosti tog kontakta? Ili se okrenete ravnodušno, i zaboravite šta se desilo?

·         Koliko je često komunikacija koju ostvarujete spontana i neposredna?

·         Da li Vam je potreban i važan pogled, dodir, osmijeh?

 

 

Komunikacija se definiše kao proces razmene poruka (verbalnih ili neverbalnih), između najmanje dve osobe, koji se odvija sa određenim ciljem i namerom.

 

 

Preuzeto iz knjige: „Vršnjačka medijacija – od svađe slađe"

Izdavač: Kancelarija nemačke agencije za tehničku saradnju – GTZ

Autori teksta: Zorica Trikić i Dragana Koruga



  • O komunikaciji GTZ
  • Društvene mreže